Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с габаритите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с габаритите

    Здравейте ! Имам проблем с десния заден габарит сменях крушки но пак не свети гледах с фазомер за мястото където е крушката въобще не подава ток а иначе на мигача стопа сичко е добре...

  • #2
    Фазомер... на автомобилна инсталация
    Колега, да не бъркаш уреда... инак с фазомер нищо не правиш.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      ...

      Ами не го знам как се води за кола но е като използване същото като фазомер за да се види къде има ток и къде няма.

      Comment


      • #4
        На други места тоя същия странен уред (странен щото от 12 волта постоянен трудно ще направиш верига през тялото си) показва ли нормално?
        По-добре купи един мултиметър ... вече са по 20 лв.
        Тогава може лесно да се провери идва ли напрежение, има ли нормална маса и т.н.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщение
          Ами не го знам как се води за кола но е като използване същото като фазомер за да се види къде има ток и къде няма.
          Води се пробна лампа / ако е такова де..., с острие и проводник с крокодил/. Ако свети върху акумулатора , значи става...
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #6
            Аха... е с това не виждам как ще си провери масата например... но пак ще е от полза ако знае кое му е + да го провери има ли напрежение.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #7
              Виж да не е клеясало гнездото на крушката и да не дава хубава маса...С фазомер няма начин да разбереш дали стига ток до стопа...
              Alfa156 Against All

              Comment


              • #8
                Това на каква кола е ? Пищи ли ти , че имаш изгоряла крушка ? Защото по спомени от една тема тук във форума, напрежението за габаритите идва от един чип в оборотомера ( VND830), като се измерва консумацията на ток и съответно пищи чека. Ако нямаш изгорял предпазител, много вероятно е , проблема да ти е от там. Ако е така ( и не ти квичи чека ), най-лесният вариант е да си купиш 2 LED габаритни крушки , да пуснеш едно кабелче от единият до другият габарит и с паралелен резистор да доготиш консумацията на ЕДНА обикновенна крушка. Прекъсни кабела на неработещият габарит ( за всеки случай, че ако е окъсил изхода на чипа към маса, ще опукаш и другият)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Води се пробна лампа / ако е такова де..., с острие и проводник с крокодил/. Ако свети върху акумулатора , значи става...
                  Пробна лампа се води. Крушките ги сменях пак не свети не е клеясало но на таблото свети лампата за изгоряла крушка обаче това ми светна точно тогава когато крушката на киометража ми изгоря и мислих че е от нея смених ги но лампата на таблото продължава да свети . Колата е 156 98г. 1.8

                  Comment


                  • #10
                    Колега, вземи си един мултиметър и мери... има ли напрежение там, има ли маса.
                    Като открием коя връзка е прекъсната ще го мислим тогава.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #11
                      Как беше габарит на английски ?
                      Ако е Tail lamp сваляш оборотомера и мериш на 1а - жълт със зелено. Трябва да има 12V при габарит.
                      Ако е Licence plate lamp , мериш на 12а - розов.
                      Предпазител САМО за заден десен НЯМА. Мериш с мултицета при ПОСТАВАНА крушка на габарита. Ако няма напрежение там, сменяш оборотомера, или по гореописаният начин, но чека ще остане да свети , ако не го разглебиш за да го пркъснеш от VND-то !
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Не е - Licence plate lamp със сигурност.
                        Не е ли по-лесно да свали тая пуста крушка и да види на ония крачета напрежение и маса има ли?
                        После може да се мисли за проверка на вериги.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Не е - Licence plate lamp със сигурност.
                          Не е ли по-лесно да свали тая пуста крушка и да види на ония крачета напрежение и маса има ли?
                          После може да се мисли за проверка на вериги.
                          Аз това го правих вече ... Лампата на обортомера която свети за изгоряла светлина свети само при запалване на колата и след около 5 мин. се изгася но от както десния габарит не свети не свети и регулатора на парното/климатика за кои посоки да духа както и дясната крушка на номера дали е прекъснат кабел незнам как са но ако бяха навързани най-вероятно и десния преден габарит нямаше да свети ... на Стенд дали ще излезе някаква грешка ако се закачи?
                          Last edited by skyplex; d.m.y г., 15:39.

                          Comment


                          • #14
                            Aхххх, ето какво значило "Licence plate lamp" (габарита на задният номер)
                            Наистина , най лесно е да провериш какво се случва отзад на самият стоп, НО САМО С ПОСТАВЕНИ КРУШКИ. Иначе нищо не правиш. Извади от задният номер цялата фасунга, барабар с крушката и мери с една кърфица на кабелите. И на двата ще има или 12V или 0V. Ако е 12, си оправи масата. Ако е 0V, отиваш и мериш на оборотомера. Ако и там няма , проверяваш внимателно всичките предпазители ( или поне тези за габаритите).

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Aхххх, ето какво значило "Licence plate lamp" (габарита на задният номер)
                              Наистина , най лесно е да провериш какво се случва отзад на самият стоп, НО САМО С ПОСТАВЕНИ КРУШКИ. Иначе нищо не правиш. Извади от задният номер цялата фасунга, барабар с крушката и мери с една кърфица на кабелите. И на двата ще има или 12V или 0V. Ако е 12, си оправи масата. Ако е 0V, отиваш и мериш на оборотомера. Ако и там няма , проверяваш внимателно всичките предпазители ( или поне тези за габаритите).
                              Мерси ! А някой знае ли кабелите които водят към дясната страна (стоп, габарит,мигач) къде водят точно?

                              Comment

                              Working...
                              X